تیشرت تبلیغاتی

سيستم مانيتورينگ

جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

تیشرت تبلیغاتی

۲ بازديد

بعضی از آقایان برای انتخاب تیشرت تبلیغاتی معمولا با کمی تردید مواجه می شوند و دوست دارند با انتخاب  درست نسبت به قبل استایل بهتری را تجربه کنند. توجه داشته باشید  باید مواردهای بسیاری را در نظر بگیرید . که  قسمتی از این موارد در تی شرت خلاصه می شود. واز طرفی دیگر بهتر است بدانید که انتخاب یک تی شرت مناسب با نیازهایی می باشد که در هنگام خرید یک تی شرت باید به آن ها توجه کنید.

 

بیایید درکناهم در خصوص این موضوع  بپردازیم که درست و مناسب ترین انتخاب تی شرت مردانه باید چه ویژگی های داشته باشد و به چه موضوعاتی بستگی دارد؟

یقه مناسب برای گردن و اندام شما

به صورت کلی اگر بخواهم بگوییم تی شرت های مردانه را می توانید با یقه های خاص بشناسید ؛ ومی توان آنها را به انواع مختلف دسته بندی کرد.

  • یقه گرد
  • یقه v شکل یا یقه هفت
  • یقه دار (پولوشرت)

بعضی از آقایان برای انتخاب تی شرت  معمولا با کمی تردید مواجه می شوند و دوست دارند با انتخاب  درست نسبت به قبل استایل بهتری را تجربه کنند. توجه داشته باشید  باید مواردهای بسیاری را در نظر بگیرید . که  قسمتی از این موارد در تی شرت خلاصه می شود. واز طرفی دیگر بهتر است بدانید که انتخاب یک تی شرت مناسب با نیازهایی می باشد که در هنگام خرید یک تی شرت باید به آن ها توجه کنید.

انتخاب بهترین نوع تی شرت

بیایید درکناهم در خصوص این موضوع  بپردازیم که درست و مناسب ترین انتخاب تی شرت مردانه باید چه ویژگی های داشته باشد و به چه موضوعاتی بستگی دارد؟

یقه مناسب برای گردن و اندام شما

به صورت کلی اگر بخواهم بگوییم  تی شرت های مردانه را می توانید با یقه های خاص بشناسید ؛ ومی توان آنها را به انواع مختلف دسته بندی کرد.

  • یقه گرد
  • یقه v شکل یا یقه هفت
  • یقه دار (پولوشرت)

هنگام استفاده  تی شرت باید در نظر داشته باشید که استایل نهای تان می باشد و اگرشما  گردن لاغر و بلندی دارید پیشنهاد می کنم از یقه پولوشرت هایی با  طرح ها و رنگ های مختلف استفاده کنید و اگردوست دارید گردنتان بلند تر دیده بشه ، تی شرت یقه هفت انتخاب مناسب تری برای شما خواهد بود. و از طرف دیگرافرادی که دوست دارند کمی اندام خود را کوچک تر جلوه بدهند پوشیدن تی شرت یقه گرد بهترین گزینه می باشد. در نظر داشته باشید مدل های کلاه دار یا تی شرت هایی که در بازار با یقه های فانتزی، یقه شل یا ایستاده عرضه می شود. جزء پوشاک کژوال می باشند و در این دسته بندی ها قرار نمیگیرند.

انتخاب سایز مناسب تی شرت

معمولا  تی شرتی که برای شما تنگ باشد ویا گشاد باشد تمام تلاش های شمابرای استایل خوب  بی نتیجه خواهد بود. پس لازم است که حتما درهنگام خرید مناسب ترین سایزخودرا بیابید و بعد خریداری کنید ، تا با ست کردن با لباس های دیگرتان که دقیقا اندازه ی شما است. متناسب باشد و شیک و جذاب به نظر برسید.  البته  ناگفته نماند برای ست کردن تی شرت با شلوار در این مورد باید حتما سایز تی شرت تتان دقیقا متناسب با سایز شلوار و کفش تان باشد.

تی شرت باکیفیت بهتر از تی شرت بی کیفیت

برای  خرید تی شرت  بهتراست با مشورت کردن و نظر دیگران سعی کنید تی شرت باکیفیت تری انتخاب کنید یو پارچه های نخی وطبیعی گزینه خوبی برای تیشرت می باشد.

به طور مثال جنس هایی مانند :

  • نخ (کتان)
  • نخ پنبه
  • پارچه پیما (ضد چروک و ضد پرز)
  • مرینو (پشم گوسفند)

و ناگفته نماند انتخاب  یکی از این  تی شرت های مختلف بستگی به سلیقه و تناسب با رنگ پوست هر فرد دارد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.