کلاه تبلیغاتی

سيستم مانيتورينگ

جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

کلاه تبلیغاتی

۵ بازديد

کلاه تبلیغاتی چیست؟

کلاه تبلیغاتی ، نوعی کلاه کتان، پارچه ای و یا فلامنت لبه دار می باشد که لوگو و یا نام تجاری یک برند، بر روی آن چاپ و یا گلدوزی شده است. و جالب است بدانید که کلاه تبلیغاتی یکی از  تاثیرگذارترین هدیه های تبلیغاتی موجود در بازار می باشد که طرفداران زیادی دارد. عموما شرکت‌های تبلیغاتی و بازاریابی لوگو و یا اسم شرکت را در قسمت پیشانی کلاه لبه دار چاپ و یا گلدوزی می کنند. زیرا که در صورت چاپ لوگو در این ناحیه، تعداد افراد بیشتری تبلیغ را مشاهده می کنند.  و ناگفته نماند که برخی کارفرمایان دوست دارند  که از قسمت پشت کلاه برای تبلیغ استفاده کنند که این مسئله به سلیقه و استراتژی خاص هر فرد بستگی دارد.

کلاه تبلیغاتی از چه جنسی می باشد؟

کلاه تبلیغاتی از جنس کتان و یا فلامنت می باشد که این جنس به درخواست کارفرما قابل تغییر است. در مجموعه تولیدی جودون تیشرت  می توانید کلاه تبلیغاتی مورد نظر خود را در جنس، رنگبندی و طرح دلخواه خود خریداری کنید و طرح یا نوشته مورد نظر خود را بر روی آن چاپ و یا گلدوزی نمایید.

کلاه تبلیغاتی چه کاربردی دارد؟

به طور معمول کارخانجات و کارگاه ها، رستوران ها، شرکت های خدماتی، نصب و گارانتی وپمپ بنزین ها ، بیشترین طرفداران خرید کلاه تبلیغاتی هستند. چرا که بهترین نوع معرفی برند استفاده کردن از کلاه تبلیغاتی است .

 

4 مزایای کلاه تبلیغاتی

بدون شک نمی توان تمامی مزایای کلاه تبلیغاتی را در یک مقاله بیان نمود. ولی در ادامه مقاله 4 نمونه از مهم ترین مزایای کلاه تبلیغاتی را برای شما نام خواهیم برد:

 1. سفارش کلاه با توجه به بودجه

بهترین مزایای خرید کلاه تبلیغاتی این است که شما می توانید،  به میزان بودجه که دارید ، جنس و نوع کلاه خود را انتخاب کنید. جودون تی شرت  دست شما را در انتخاب کلاه تبلیغاتی به کلی باز گذاشته است. شما می توانید نوع کلاه، جنس کلاه، طرح کلاه و حتی نوع چاپ و یا گلدوزی کلاه را نیز با  سلیقه خودتان سفارش دهید .

 

2. ماندگاری بالا

به احتمال زیاد شما  تا به حال با هزینه های بالای بیلبوردهای تبلیغاتی مواجه شده اید. این هزینه ها در مواقعی است که تبلیغ شما برای مدتی کوتاه، در دید افراد قرار می گیرد و پس ازتمام شدن زمان قرارداد، هیچ کس با برند و یا نام شرکت شما مواجه نخواهد شد. ولی با خرید کلاه تبلیغاتی این امکان را به شما می دهد که با یک مرتبه خرید، روزها، ماه ها و حتی سال ها نام برند خود را در شهرخود تبلیغ نمایید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.